منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق
سرخط خبرها

وزیر صمت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده است| کسانی که برای انتصابات فشار می‌آورند جزو استیضاح‌کنندگان نیستند

  • کد خبر: ۱۱۴۴۵۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
وزیر صمت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده است| کسانی که برای انتصابات فشار می‌آورند جزو استیضاح‌کنندگان نیستند
وزیر صمت با رد شایعات اخیر مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای وی گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی‌ برای من نیامده و این ادعا را من صراحتا تکذیب می‌کنم؛ البته برای انتصابات پافشاری و فشار روی من هست.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدرضا فاطمی‌امین در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن که با دستورکار بررسی استیضاح او برگزار شد، درباره برخی خبر‌ها مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای وی، گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده است و این ادعا را من صراحتا تکذیب می‌کنم و هرکس چنین حرفی مطرح کرده باید خودش پاسخگو باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: البته تعداد معدودی درباره انتصابات بر من فشار آورده و پافشاری می‌کنند، اما اینکه پیامک تهدیدآمیزی برای من آمده باشد درست نیست و من چنین حرفی را جایی نزده ام.  

فاطمی‌امین اضافه کرد: اگر کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود من آنجا اسامی را خواهم گفت، اما به صورت شفاف و صراحتا می‌گویم که کسانی که پافشاری بر انتصابات کرده‌اند، اسامی‌شان در بین امضاکنندگان استیضاح نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->